ورزش

نظر عجیب رونالدوی اورجینال در مورد رونالدوی پرتغالی/ نام کریس در بین ۸ بازیکن برتر نیست؟

نظر عجیب رونالدوی اورجینال در مورد رونالدوی پرتغالی/ نام کریس در بین ۸ بازیکن برتر نیست؟

رونالدو نازاریو که خود یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می‌رود، در سال ۲۰۲۲ طی مصاحبه‌ای با روزنامه گاردین، به مرور چند دهه گذشته فوتبال پرداخت و به طور جسورانه نام هشت بازیکن برتر تمام تاریخ را اعلام کرد. او گفت: «به نظر من، گروه خاصی از بازیکنان وجود دارد که شامل دیگو مارادونا، لیونل مسی، یوهان کرویف، فرانتس بکن‌باوئر، پله، مارکو فان‌باستن، رونالدینیو… و خودم می‌شود.» رونالدو به‌طور خاص، کریستیانو رونالدو را از این لیست حذف کرد.

با این حال، رونالدو تأکید کرد که این تنها نظر شخصی اوست و حقیقت مطلق نیست و از طرفداران خواست تا نظرات خود را بیان کنند: «بگذارید طرفداران تصمیم بگیرند، بگذارید در کافه‌ها درباره آن بحث کنند. اما نمی‌توانید این بازیکنان را رتبه‌بندی کنید و نسل‌ها را با هم مقایسه کنید.»

در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۷ با روزنامه ایتالیایی گاتزتا، رونالدو درباره تفاوت سبک بازی خود و کریستیانو رونالدو صحبت کرد. او گفت: «ما به دلیل موقعیت‌های متفاوت در زمین و نحوه تفسیر آن‌ها متفاوت هستیم، اگرچه کریستیانو اکنون نقش مرکزی‌تری دارد. او به شیوه‌ای متفاوت به دروازه نزدیک می‌شود، هرچند که هدف هر دوی ما یکسان است.»

با این حال، در زمینه توانایی گلزنی، رونالدو به یک ویژگی مشترک اشاره کرد: «ما در تمایل به گلزنی تقریباً یکسان هستیم.» او همچنین از تعهد ذهنی و جسمی کریستیانو به ورزش تمجید کرد و افزود: «این تصادفی نیست که کریستیانو در این سن همچنان در چنین شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد. فکر می‌کنم بازیکنان بسیار کمی هستند که به اندازه او به بدن خود اهمیت می‌دهند و چنین انگیزه‌ای برای پیشرفت دارند.»

بیشتر بخوانید: رونالدو همه را شوکه کرد/ تنیس را به فوتبال ترجیح می‌دهم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا